فروش ایزوگام دلیجان ~ 09183655579

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش ایزوگام دلیجان ~ 09183655579

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش ایزوگام دلیجان ~ 09183655579

فروش ایزوگام دلیجان

کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

با ضمانت کتبی ده ساله و بیمه نامه

شماره های تماس :

همراه یک: 09183655579

همراه دو : 09120660185

تلفن دفتر : 08644241149

مدیر فروش : عرفانی

ایزوگام, قیمت ایزوگام, ایزوگام دلیجان, ایزوگام, قیمت ایزوگام دلیجان

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است


فروش کلی ایزوگام دلیجان در استان اردبیل

با ضمانت ده ساله و بیمه نامه پنج ساله

فروش بصورت کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

مشخصات ایزوگام دلیجان :

عایق های پیش ساخته رطوبتی پلیمری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر (تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی استر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد.

برای خرید و استعلام قیمت ایزوگام دلیجان با ما تماس بگیرید.


, , , , , , , , ,


:: شماره تماس : 09183655579 ::
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۳
ایزوگام دلیجان - عرفانی


اگر قصد خرید ایزوگام دلیجان در استان آذربایجان غربی را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتی، همگام با گسترش ساختمان‌سازی‌ها، در کشور قابل توجه است.

فروشگاه ایزوگام دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.


, , , , , , , , , , , , , ,


:: شماره تماس : 09183655579 ::
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۳
ایزوگام دلیجان - عرفانی


اگر قصد خرید ایزوگام دلیجان در استان آذربایجان شرقی را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است

در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتی، همگام با گسترش ساختمان‌سازی‌ها، در کشور قابل توجه است.

برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول درب منزل یا محل پروژه در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.


, , , , , , , , , , , , , , ,


:: شماره تماس : 09183655579 ::
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۲
ایزوگام دلیجان - عرفانی

ایزوگام خود چسب یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر است که قابلیت نصب سرد بدون نیاز به گاز و مشعل را دارد. این عایق با وجود وزن و ضخامت کم، دارای مقاومت کششی و استحکام بسیار بالا بوده و انعطاف پذیری بسیار خوبی در سرمای شدید دارد.
ایزوگام خود چسب با نصب ساده و سریع، اثربخشی و ماندگاری بسیار خوبی داشته و در عایقکاری کلیه سطوح ساختمانی و... کاربرد دارد.

مزایا :

- نصب آسان و سریع
- عدم نیاز به گاز و مشعل که باعث حذف خطر انفجار و آتش‌سوزی
- وزن سبک و آسانی حمل و جابجایی که باعث کاهش هزینه های حمل میگردد
-انعطاف‌پذیری در سرمای شدید تا 25- درجه سانتیگراد
- امکان ترمیم آسان و سریع
- مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر عایقهای سرد
- استحکام و مقاومت کششی و تنشی زیاد
-ماندگاری و طول عمر بیش از 25 سال
- عدم آلودگی محیط زیست

کاربردها :

عایق رطوبتی خودچسب در موارد زیر قابل استفاده است :
1- عایقکاری کلیه سطوح ساختمانی نظیر سقف های مسطح و شیب دار، دیوارها، پی ساختمان، پارکینگ، سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه و...
2- شیروانی، ایرانیت و سایر سطوح موجدار
3- مکان‌های دارای خطر آتش‌سوزی مثل انبارهای مواد آتش‌زا و منفجره
4- بدنه خودرو، واگن قطار و سایر وسایل نقلیه
5- بدنه قایق، کشتی و سایر شناورها
6- مخازن آب و لوله ها و اتصالات
7- عایق صوتی و لرزش گیر در سازه های فلزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۳
ایزوگام دلیجان - عرفانی
فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * ایزوگام ساسان گام دلیجان * ایزوگام صدف گستر دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * خرید ایزوگام دلیجان * ایزوگام پردیسان دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام پشم شیشه مرکزی * ایزوگام دلیجان  ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * قیمت ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * قیمت ایزوگام دلیجان