فروش ایزوگام دلیجان ~ 09183655579

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش ایزوگام دلیجان ~ 09183655579

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

فروش ایزوگام دلیجان ~ 09183655579

فروش ایزوگام دلیجان

کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

با ضمانت کتبی ده ساله و بیمه نامه

شماره های تماس :

همراه یک: 09183655579

همراه دو : 09120660185

تلفن دفتر : 08644241149

مدیر فروش : عرفانی

ایزوگام, قیمت ایزوگام, ایزوگام دلیجان, ایزوگام, قیمت ایزوگام دلیجان

انواع عایق‌های رطوبتی و کاربرد آنها

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

عایق‌های رطوبتی متداول و رایج در کشور که به ایزوگام مشهورند توجه ساختمان‌سازها، تعمیرکنندگان ساختمان و شهروندان به خود جلب کرده‌اند.

این در حالی است که در کنار ایزوگام‌های با کیفیت و استاندارد، ایزوگام‌هایی نامرغوب و بی‌کیفیت در بازار موجود است که متاسفانه شهروندان به دلیل ناآگاهی از این امر و سوء‌استفاده برخی از خدمات‌دهندگان،متحمل خسارت‌هایی سنگین می‌شوند.

در اینجا برای آگاهی بیشتر شهروندان به انواع عایق‌های رطوبتی و کاربرد آنها اشاره می‌شود:

عایق رطوبتی پیش‌ساخته را می‌توان ساختاری متشکل از یک لایه الیاف شیشه‌ مسلح با نخ شیشه و یک لایه پلی‌استر سوزنی نبافته دانست که این دو لایه با ترکیبی از قیر اصلاح شده اشباع می‌شوند. قیر در مقابل عوامل محیطی مانند گرما، سرما و اشعه ماورای بنفش آسیب‌پذیر است. به این ترتیب که در تابستان روان و در زمستان ترد و شکننده می‌شود؛ همچنین در مقابل اشعه خورشیدی ساختار خود را از دست می‌دهد، به همین دلیل با استفاده از پلیمرهای سازگار با قیر آن را در کارگاه‌ها اصلاح می‌کنند.




 عایق رطوبتی محصول مشترکی است از الیاف پلی‌استر سوزنی نبافته و تیشو (الیاف شیشه) نخدار که با ترکیبات قیری اصلاح شده و با پلیمرها آغشته شده است. استاندارد عایق رطوبتی اجباری بوده و به 3‌دسته تقسیم می‌شود. به ادامه مراجعه کنید.


نخست: عایق رطوبتی نوع S (مقاومت در برابر سرما 10- و مقاومت در برابر گرما 100+) که نوع مخلوط اشباع‌کننده قیر اصلاح شده با پلیمر SBS است. این عایق در تمام مناطق با هر نوع آب و هوایی قابل نصب است.
دوم: عایق رطوبتی نوع A (مقاومت در برابر سرما 5- و مقاومت در برابر گرما 120+) که نوع مخلوط اشباع‌کننده قیر اصلاح شده با پلیمر APP است. این عایق در تمام مناطق با هر نوع آب و هوایی قابل نصب است.
سوم: عایق رطوبتی نوع O، نوع مخلوط اشباع‌کننده قیر اکسیده. این نوع خود به دو دسته تقسیم می‌شود.
عایق رطوبتی نوع O ویژه مناطق گرمسیر و معتدل (مقاومت در برابر سرما 5+ و مقاومت در برابر گرما 90+)
عایق رطوبتی نوع O ویژه مناطق سردسیر (مقاومت در برابر سرما 0 و در برابر گرما 80+)
انواع استاندارد با نشان‌گذاری روی رول عایق مشخص می‌شود. این نشان‌گذاری باید در فاصله هر دو متر روی فیلم پلی‌اتیلنی روی عایق چاپ شود.برچسب عایق نیز باید نشانه‌گذاری شود.
در این نشانه ویژگی‌هایی از جمله نوع عایق رطوبتی، تاریخ تولید، وزن، ضخامت و علامت استاندارد چاپ می‌شود.
هر نوع از عایق های رطوبتی استاندارد لازم نوع خاصی از آب و هوا را دارند.
برای مثال:
استاندارد نوع A مخصوص مناطق گرمسیر و سردسیر است. (مقاومت در برابر سرما 5- و مقاومت در برابر گرما 120+)
استاندارد نوع S در مناطق گرمسیر و سردسیر استفاده می‌شود. (مقاومت در برابر سرما 10- و مقاومت در برابر گرما 100)
استاندارد نوع O مخصوص مناطق گرمسیر و معتدل است. (مقاومت در برابر سرما 0 و مقاومت در برابر گرما 80+)
(مقاومت در برابر سرما 5+ و مقاومت در بربر گرما 90+)

استفاده از عایق غیراستاندارد و نامتناسب با آب و هوا خساراتی در پی دارد.
علاوه بر وارد آمدن خسارت به استفاده‌کننده، به دلیل تخریب زودهنگام، زیان‌هایی را نیز به سرمایه ملی تحمیل می‌کند.
از این رو باید در خرید عایق رطوبتی، به استاندارد بودن محصول و سازگاری آن با آب‌وهوای منطقه توجه کرد.
نگهداری عایق رطوبتی نیز واجد شرایط خاصی است. محصول تولید شده نهایی باید به صورت رول بسته‌بندی شود.
رول‌ها باید محکم پیچیده شده باشند و به وسیله نوار چسبی به عرض 5 سانتی‌متر که حداقل 4/1 محیط رول را در بر گرفته، در دو ردیف پیچیده شوند.
توجه توجه...: رول‌ها باید به صورت عمودی در انبار سرپوشیده نگهداری شوند. کف انبار باید صاف و دمای آن بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد باشد.
 
 بخاطر داشته باشید که ارزانی کالا موجب انحراف شما از خرید جنس مرغوب و با کیفیت نگردد.
در حال حاضر انواع ایزوگامها در بازار رایج میباشد که حتی برخی تولید کنندگان از لیبل های تقلبی برای فروش ایزوگام های غیر استاندارد استفاده میکنند.
ایزوگامها بر سه قسم شناسایی میشوند:
1- ایزوگام نوع ممتاز
2- ایزوگام درجه یک
3- ایزوگام درجه دو
درحال حاضر ایزوگامهای ارزانی که از هیچکدام از این سه قسم نمیباشند در بازار فراوان است که برخی کارفرمایان تمایل به خرید آن دارند غافل از اینکه در آینده ای نچندان دور کارایی خود را از دست داده و موجب خسارات و تعمیراتی میگردد که هزینه آن را باید پرداخت لذا پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید حتما با  ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را جهت انتخاب صحیح راهنمایی کنند.



فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * ایزوگام ساسان گام دلیجان * ایزوگام صدف گستر دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * خرید ایزوگام دلیجان * ایزوگام پردیسان دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام پشم شیشه مرکزی * ایزوگام دلیجان  ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * قیمت ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * قیمت ایزوگام دلیجان